Ukoliko se vaša tvrtka bavi isključivo 3D modeliranjem i vizualizacijom, vjerojatno posjeduje neki od programa namijenjen toj vrsti posla. ArCon Hr Pro, osim što samostalno podržava vizualizaciju građevina, može biti korišten i kao nadopuna svim programima koji podržavaju import VRML formata (moguće je koristiti i određeni konverter za grafičke formate datoteka). Obzirom da je ArCon specijaliziran za arhitekturu, znači sadrži sve konstruktivne elemente zgrade i objekte unutrašnjeg uređenja za razliku od drugih, općenitijih programa, model izrađen u ArConu moguće je učitati u drugi program i tamo uobičajenim tehnikama dorade površina završiti scenu potpuno u skladu s vlastitom vizijom, te ju propustiti kroz vaš omiljeni renderer. Ako želite iskušati mogućnosti ArCona u kombinaciji s vašim programom za 3D modeliranje i vizualizaciju, javite nam se, a mi ćemo vam poslati jedan eksportirani objekt građevine, sa svim teksturama, svjetiljkama i objektima, u VRML ili 3D DXF formatu. Jednostavnost ArCona često izaziva skepsu osoba iskusnih u 3D vizualizaciji i naviklih na hrpu opcija i postavki, međutim, mi smo uvjereni da će vam priprema modela u ArConu skratiti i pojednostaviti oblikovanje zgrade, a pritom neće zadirati u vašu stvaralačku slobodu i dosadašnji vizualni stil. Pokušajte.

Primjeri slika modela izrađenih u ArConu i renderiranih u drugom programu:

Eksperiment s ArConovim modelom

Da bi ilustrirali primjenu ArConovog modela zgrada u nekom od programa za renderiranje, zatražili smo pomoć Elvisa Blaženčića Lewisa čije je višegodišnje iskustvo u 3D modeliranju, renderiranju i animaciji bilo garancija kvalitetnog rezultata i korisnih komentara.

Model zgrade eksportiran je iz ArCona u VRML formatu, učitan u konverter 3D Exploration i prebačen u LWO format programa LightWave. Nakon učitavanja u LightWave bilo je potrebno prebaciti sve objekte na jedan layer jer je konverter svaki objekt smjestio na posebni layer. UV mapa dotičnog modela bilo je korektno prebačena iz VRML formata i sve teksture su bile ispravno smještene. Obzirom da je nakon eksporta iz VRML-a u LWO model imao materijale/ surface imenovane kao , svi materijali su obrađeni selektiranjem grupe materijala i nazvani logičnim imenima, što je bilo najveći dio posla.

Jedino što je dodano na osnovni model je 3D trava koja je
generirana pomoću Sasquatch plugina ugrađenog u LightWave.

Rendering je čisti radiosity. Dva svjetla u sceni. Jedan veliki point light sa ray trace
shadows koji svojom lagano žućkastom bojom glumi Sunce, i jedan mali samo za specularity, te ambient
intensity 7% plave boje da se dobije dojam vedrog dana kad je sve malo plavičasto, pa tako i
sjene. Postavke radiositya su 6*18 rays 2 bounces.

Render_school_002
Render_school_010